Із задоволенням за кермом

Технічні характеристики

photo

Загальний силовий агрегат(1,6)

Тип силового агрегату Бензин – плагін-гібрид
Потужність у кВт (к.с.) 220 (299) (7)
Крутний момент у Нм 450 (7)
Трансмісія 8-ступінчаста, автомат
Тип приводу Повний привід

Двигун внутрішнього згоряння TwinPower Turbo(1)

Циліндри 4
Робочий об'єм в см3 1 998
Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв 140 (190) / 4 400 - 6 500
Номінальний крутний момент у Нм/1/хв 310 / 1 500 - 4 000

Електромотор (6,8)

(Номінальна) потужність/30-хвилинна потужність у кВт (к.с.) 135 (184)
(Номінальний) крутний момент у Нм 250

Потужність

Розгін 0–100 км/год в с 6,2
Максимальна швидкість у км/год 215
Максимальна швидкість електродвигуна в км/год 140

Споживання/викиди (1,2)

Витрата палива, змішаний цикл WLTP, л/100 км (9) 1,2–1
Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км (9) 26–22
Споживання енергії, змішаний WLTP у кВт-год/100 км (9) 24,1–22,3
Запас ходу на електриці, WLTP в км (10) 81–90

Акумулятор високовольтний/48 вольт, заряджання (3)

Ємність батареї в кВт*год 19,7
Maximum charging power AC in kW 7,4 / 11
Час заряджання змінним струмом 0–100% в год 2:15

Розміри/вага

Довжина в мм 4 755
Ширина в мм 1 920
Висота в мм 1 660
Ширина включаючи дзеркала (з боку водія / пасажира) в мм 2 132 (1 069 / 1 063)
Колісна база в мм 2 865
Споряджена маса автомобіля в кг (4) 2 140
Допустима вага брутто в кг 2 710
Вантажопідйомність в кг 645
Опціонально поставляється з можливістю причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. (5) - / 100
Об'єм багажника в л 460–1 600
Ємність бака в л 50

Витрата пального та викиди CO2.

X3 20 xDrive : Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 7,9–7,1; викиди CO2, змішаний цикл WLTP у г/км: 179–162


1
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, відповідно до Регламенту ЄС 1151/2017. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 25% (E25). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.

2
Офіційні дані щодо споживання палива, викидів CO2, споживання електроенергії та запасу ходу на електриці були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Європейському регламенту (ЄС) 715/2007 у застосовній версії. Для діапазонів даних, визначених відповідно до WLTP враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на ринку Німеччини). Для транспортних засобів, які отримали схвалення типу з 1 січня 2021 року, існують лише офіційні дані згідно з WLTP. Для отримання додаткової інформації про процедури вимірювання NEDC та WLTP відвідайте www.bmw.com/wltp

3
Продуктивність зарядки залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального режиму водіння та використання допоміжних споживачів. Показані діапазони базуються на найкращому випадку WLTP. Час заряджання застосовується до температури навколишнього середовища 23 градуси за Цельсієм після попередньої поїздки та може відрізнятися залежно від стилю використання.

4
Споряджена маса EC відноситься до автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає які-небудь додаткові опції. Власна маса включає 90% повного бака і вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження і максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

5
Причіпне навантаження залежить від комплектації автомобіля

6
Для плагін-гібридів характеристики електродвигуна залежить від рівня заряду батареї.

7
Складається з приводу двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до заданого номінального значення). Показники електроприводу залежать від рівня заряду акумулятора.

8
Для плагін-гібридів при температурах нижче нуля система повністю електричного приводу доступна лише після кількох кілометрів їзди, коли акумулятор нагріється до робочої температури.

9
Для плагін-гібрида: зважений, комбінований цикл (Зважений заряд EC AC)

10
Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.