BMW ЗАРЯДЖАННЯ: ЕНЕРГІЧНЕ ЖИТТЯ.
УСЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ЗАРЯДЖАННЯ ВАШОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ BMW.
BMW X1 xDrive30e: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][3][4]: 1,1–0,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][3][4]: 24–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][3][4]: 19,3–16,8; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 71–85
Заряджайтеся з душевним спокоєм: просто, в будь-який час і в будь-якому місці. Електромобілі та плагін-гібриди з можливістю підзаряджання — це новий вид мобільності, який є одночасно ефективним та зручним. Тож тепер ви можете безтурботно їздити кожен день і на довші відстані завдяки гнучким варіантам заряджання та інноваційним технологіям заряджання. Швидко в дорозі або зручно вдома. Знайдіть рішення для заряджання, які найкраще відповідають вашому стилю життя.
ЧАС ЗАРЯДЖАННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ.
Заряджати електромобіль на зарядних станціях високої потужності — найшвидший спосіб. Завдяки потужності до 350 кВт на станціях швидкого заряджання, час, необхідний для заряджання вашого автомобіля, скорочується до мінімуму.
ВИТРАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ.
СКІЛЬКИ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ПОТРЕБУЄ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ.
Споживання електроенергії для заряджання електромобіля залежить від різних факторів. Однак ваша власна поведінка за кермом, пов'язана з нею середня швидкість і зовнішня температура також відіграють певну роль. Щомісячні витрати на електроенергію для заряджання залежать, перш за все, від пройденої відстані та енергоспоживання електромобіля. Ваша власна поведінка за кермом також впливає на це. Крім того, обраний тариф і місце заряджання також є ключовими факторами, що впливають на вартість електроенергії.
ВАША РОЗШИРЕНА МЕРЕЖА ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ.
ОПТИМІЗАЦІЯ ТЕРМІНУ СЛУЖБИ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ ВАШОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.
Загалом, ми рекомендуємо заряджати електромобіль якомога ближче до запланованого часу виїзду. Заряджаючи автомобіль від мережі змінного струму, наприклад, протягом ночі, враховуйте час відправлення разом із часом заряджання. У цьому вам допоможе застосунок My BMW.
Ми рекомендуємо попередньо підготувати салон автомобіля, щоб отримати максимальну віддачу від вашого автомобіля з самого початку. Оскільки для охолодження або обігріву використовується електрична енергія, ми рекомендуємо охолоджувати або обігрівати автомобіль під час заряджання, щоб підтримувати його максимальний запас ходу. Просто введіть бажаний час відправлення і налаштуйте клімат-контроль у застосунку My BMW або в меню автомобіля. Таким чином, коли ви вирушите в дорогу, ви автоматично насолоджуватиметеся ідеальною температурою в салоні та рівнем заряду, який ви попередньо обрали.
Скористайтеся послугами однієї з мереж громадських зарядних станцій, кількість яких постійно розширюється. У всіх поїздках навігаційна система вашого BMW або застосунок My BMW допоможе вам, прокладаючи оптимальний для підзарядки маршрут, який може перевищувати поточний запас ходу вашого автомобіля.
Переконайтеся, що ви використовуєте тільки оригінальні кабелі для заряджання. Ми рекомендуємо заряджати батарею до 80%.
Час заряджання залежить від електричного живлення: електромобілі та плагін-гібриди можна заряджати від побутової розетки, але заряджання займе більше часу через меншу потужність. Заряджання за допомогою Wallbox потужністю до 22 кВт в домашніх умовах, залежно від автомобіля, відбувається швидше, безпечніше та зручніше.
Змінний струм (AC) створює менше навантаження на батарею, забезпечуючи довший термін служби. Однак, якщо під час подорожі час має вирішальне значення, ви також можете заряджатися постійним струмом (DC) на станції швидкого заряджання і отримати достатній запас ходу для вашого електромобіля за дуже короткий час.
Існує багато способів заряджати електромобіль або плагін-гібрид: або зручно вдома, або гнучко в дорозі. Вибір за вами. Вдома ви можете заряджатися безпечно і зручно за допомогою зарядного пристрою BMW Wallbox. Крім того, ви можете використовувати універсальний зарядний пристрій BMW для заряджання від побутових або промислових розеток, а також від різних зарядних пунктів поблизу вашого будинку. У дорозі ви можете використовувати кабель швидкого заряджання (Mode 3) для громадської станції.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW X1 xDrive30e: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][3][4]: 1,1–0,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][3][4]: 24–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][3][4]): 19,3–16,8; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 71–85
[1] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/.
[2] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[3] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
[4] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)