ЕЛЕКТРОМОБІЛІ BMW.
ДИНАМІЧНІ. ЗРУЧНІ. ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНІ.
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 461–471
BMW iX M60: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 24,7–21,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 501–564
Пориньте у світ електричної мобільності BMW. Наші електромобілі поєднують сучасне водіння з ефективними технологіями. Від елегантних седанів до потужних позашляховиків — знайдіть автомобіль, який відповідає вашому стилю життя. Дізнайтеся більше про сучасні технології заряджання в межах зручної зарядної інфраструктури. Скористайтеся перевагами виключно електричного водіння, який доставлятиме вас до місця призначення у повсякденних поїздках та під час тривалих подорожей.
BMW iX1 xDrive30: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 17,8–16,3
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6
BMW iX xDrive40: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 21,4–19,4
ДАЛЕКО. І БІЛЬШЕ. ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАПАС ХОДУ.
БЕЗТУРБОТНЕ ЗАРЯДЖАННЯ ВАШОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ.
ПРОПОЗИЦІЇ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ BMW.
ШИРОКИЙ МОДЕЛЬНИЙ РЯД ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ BMW.
Пориньте у майбутнє мобільності з електричними моделями BMW i серії. Ви шукаєте компактний електромобіль, елегантний седан, просторий туристичний або повністю електричний позашляховик? У нашому асортименті електромобілів гарантовано знайдеться відповідний тип транспортного засобу для кожного. Моделі електромобілів BMW i серії поєднують в собі інноваційні технології та матеріали з вражаючим дизайном і максимальною ефективністю.
ВИТРАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ.
ПЛАГІН-ГІБРИДИ: УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ.
ВОДЕНЬ: ПАЛИВО МАЙБУТНЬОГО.
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ.
Електромобіль забезпечує абсолютно новий та емоційний досвід водіння. Ви відчуєте дивовижну електродинаміку завдяки максимальному крутному моменту з місця та плавному прискоренню. Водночас майже безшумний електричний двигун надає вам нові, розслаблені відчуття від водіння.
Електромобіль з акумуляторною батареєю також не має шкідливих викидів під час коротких поїздок або по місту. Він також майже безшумний і тому робить все можливе, щоб захистити наше довкілля.
Серед інших переваг повністю електричних автомобілів — найвищий рівень державних субсидій та податкових пільг.
Температура є ключовим зовнішнім фактором, який впливає на продуктивність і ємність батареї. Це, без сумніву, фактор, який ви могли бачити на своєму мобільному телефоні: його потужність також обмежена за дуже низьких температур. Те ж саме і з вашим автомобілем. Однак вплив температури зводиться до мінімуму завдяки оптимізованим стратегіям експлуатації.
А чи знали ви, що ємність батареї також впливає на доступний запас ходу? Окрім температури, на запас ходу значною мірою впливає ваш особистий стиль водіння, а також фактори споживання енергії, такі як кондиціонер, завантаження причепа, багаж тощо. Безумовно, найважливішим фактором стилю водіння є обрана вами швидкість руху на автомагістралі.
Якщо вам потрібно зарядитися в дорозі, ваш електромобіль BMW буде попередньо налаштований при в'їзді на зарядну станцію постійного струму[1] як пункт призначення. Це означає, що високовольтна батарея буде налаштована на оптимальну робочу температуру, коли ви прибудете до місця призначення, що збільшить її зарядну здатність і скоротить час заряджання. , що збільшить його зарядну здатність і скоротить час заряджання.
[1]Актуально лише для електромобілів BMW.
Якщо вам потрібно припаркувати автомобіль на тривалий час, наприклад, під час відпустки, існують різні фактори, які можуть мати позитивний вплив на стан батареї: Підтримуйте рівень заряду від 30 до 50% і паркуйте автомобіль у прохолодному місці або в тіні влітку, а взимку — в гаражі. Не залишайте автомобіль увімкненим у мережу для заряджання на тривалий час.
Електромобілі вважаються екологічно чистими, оскільки, на відміну від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, вони не виробляють вихлопних газів під час коротких поїздок або по місту. Однак, якщо поглянути на весь життєвий цикл електромобіля, то картина стає зовсім іншою: Викиди CO2 та забруднюючі речовини утворюються в ланцюгах постачання сировини та під час виробництва транспортних засобів. Тип використовуваної електроенергії також потрібно враховувати. Через енергоємне виробництво високовольтної батареї готовий електромобіль має більший вуглецевий слід, ніж аналогічна модель з двигуном внутрішнього згоряння. Цей баланс зміщується на користь електромобіля лише під час його експлуатації. Ви можете ще більше зменшити вплив вашого автомобіля на навколишнє середовище, заряджаючи електромобіль вдома за допомогою "зеленої" енергії, наприклад, використовуючи електроенергію від власних сонячних панелей. Якщо взяти до уваги весь життєвий цикл електромобіля, то його потенціал глобального потепління менший, ніж у аналогічного транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння.
Ви також повинні враховувати ефективність вашої приводної системи. Тут під ефективністю розуміється відсоток енергії, що постачається, який фактично перетворюється на необхідну форму енергії. Система електроприводу в нинішньому поколінні електромобілів BMW має ККД до 95%.[1] Однак ККД падає приблизно до 75%, якщо врахувати цикл, передбачений для ЄС (WLTP), а також втрати під час заряджання та виснаження батареї. Так, під час руху електромобіля BMW близько 75% енергії, що заряджається, фактично використовується для здійснення руху вперед. У порівнянних умовах автомобіль з бензиновим двигуном має ККД близько 20%. Крім того, електромобілі мають перевагу в тому, що вони створюють мінімальний рівень шуму, а отже, викликають менший стрес у людей і тварин.
[1] Привід, що складається з електродвигуна, силової електроніки та трансмісії, має найкраще значення ККД
Ідеальний рівень заряду становить від 10 до 80 відсотків. Хоча можливий також нижчий чи вищий рівень заряду, для оптимізації терміну служби батареї рекомендується рівень заряду саме від 10% до 80%. Просто і зручно встановіть цільовий рівень заряджання на 80% у меню вашого автомобіля, а решту зробить ваш автомобіль.
Цей рівень заряду охоплює усі ваші щоденні маршрути. Проте якщо вам необхідний більший запас ходу, ви просте можете встановити вищий рівень заряджання.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW iX1 xDrive30: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,1–16,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 417–439
BMW i5 eDrive40: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,9–15,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 498–582
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 461–471
BMW i7 xDrive60 Седан: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 19,6–18,5; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 589–624
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 19,1–16,1; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 492–590
BMW iX M60: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 24,7–21,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 501–564
[1] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/.
[2] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[3]Продуктивність зарядки залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального режиму водіння та використання допоміжних споживачів. Показані діапазони базуються на найкращому випадку WLTP. Час заряджання застосовується до температури навколишнього середовища 23 градуси за Цельсієм після попередньої поїздки та може відрізнятися залежно від стилю використання.