ПЛАГІН-ГІБРИД BMW.
ГНУЧКИЙ. ЕКОЛОГІЧНИЙ. ПОТУЖНИЙ.
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 2,0–1,3; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 45–29; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 18,7–15,8; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 52–62
Пориньте у практичний світ плагін-гібридів. Завдяки поєднанню електродвигуна та двигуна внутрішнього згоряння вони забезпечують повну гнучкість у повсякденному житті та подорожах. Дізнайтеся більше про безліч переваг, які пропонують ці інноваційні транспортні засоби.
ЯК ПРАЦЮЮТЬ ПЛАГІН-ГІБРИДИ.
ТЕХНОЛОГІЯ М’ЯКОГО ГІБРИДА.
ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНА АЛЬТЕРНАТИВА.
ВИТРАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.
Плагін-гібрид (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) поєднує в собі бензиновий та електричний двигуни, а також високовольтну батарею — отже, він пропонує найкраще з обох світів. Таким чином, ви зменшуєте споживання пального та місцеві викиди CO2. Ці дві системи працюють в гармонії, забезпечуючи додаткову продуктивність і більш потужне прискорення.
Плагін-гібрид можна заряджати від розетки, домашнього зарядного пристрою або громадської зарядної станції. Плагін-гібрид найбільш ефективні з повністю зарядженою батареєю, тому в ідеалі слід подбати про наявність зарядного пристрою вдома або в інших місцях, де ви часто буваєте, наприклад, на робочому місці.
З повним зарядом акумуляторної батареї електричний запас ходу може становити до 110 км[1] у BMW X5 xDrive50e або до 102 км[1] у BMW 530e Седан. Під час рекуперації, тобто кожного разу, коли ви піднімаєте ногу з педалі акселератора, кінетична енергія перетворюється в електричну і подається до батареї — а ви отримуєте додаткові кілометри до вашого запасу ходу.
BMW хоче дати клієнтам вибір, будучи відкритим до технологій. Тому BMW пропонує широкий вибір гібридних автомобілів, щоб клієнти могли свідомо обрати цю надзвичайно ефективну систему приводу.
Гібридний автомобіль ідеально підходить для водіїв, які шукають максимальну універсальність. З одного боку, він має електричний привід для повсякденних пересувань, зокрема, для економних та екологічних поїздок на роботу. Повністю електричний привід ідеальний для регулярних поїздок на середні відстані. З іншого боку, ці транспортні засоби пропонують великий запас ходу і гнучкість для поїздок на далекі відстані, наприклад, на відпочинок.
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
Гібридний електромобіль (PHEV) має як двигун внутрішнього згоряння, так і електродвигун. Гібридні автомобілі приводяться в рух електродвигуном. Їхня високовольтна батарея заряджається від зовнішнього джерела живлення, наприклад, від громадської зарядної станції або від домашнього зарядного пристрою BMW Wallbox. Коли високовольтна батарея розряджається, автомобіль автоматично перемикається на двигун внутрішнього згоряння, який потім приводить автомобіль в рух.
Однією з переваг плагін-гібрида є те, що ви можете їздити виключно на електроенергії, безшумно і без шкідливих викидів. Значно скоротіть споживання пального, регулярно заряджаючись електроенергією.
Гібридний електромобіль (PHEV) має сенс, якщо ви використовуєте його електричний привід, який дозволяє їздити без шкідливих викидів. Завдяки високій пропорції електроприводу плагін-гібриди є значно екологічнішими, ніж чисто дизельні або бензинові автомобілі. Батарея постійно підзаряджається до певної міри за рахунок рекуперації (регенерації енергії гальмування). Тому вам потрібно регулярно заряджати гібридний автомобіль, щоб використовувати його електропривод якомога частіше. Багато гібридних електромобілів мають запас ходу понад 100 км і тому ідеально підходять для їзди як у місті, так і в сільській місцевості. Якщо ви належите до тих людей, які схильні турбуватися про запас ходу під час подорожей, з гібридом ви почуватиметеся набагато спокійніше і зможете використовувати його двигун внутрішнього згоряння для довших поїздок.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 2,0–1,3; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 45–29; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 18,7–15,8; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 52-62
[1] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/
[2] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[3] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
[4] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)