ВИТРАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ.
ПРИДБАННЯ. ДОГЛЯД. ОБСЛУГОВУВАННЯ.
BMW X5 xDrive30e: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: –; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 26–18; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 27,0–22,9; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 94–110
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 461–471
Коли ціна відповідає якості. Електромобіль може коштувати дешевше, ніж ви думаєте, і навіть заощадити ваші гроші. У порівнянні з традиційними бензиновими та дизельними автомобілями, електромобілі мають нижчі експлуатаційні витрати, а також менші витрати на обслуговування та ремонт. Водночас ви можете недорого заряджати їх за тарифом, який підходить саме вам. У багатьох країнах автомобілі, які їздять без викидів або з меншим рівнем викидів на короткі відстані або по місту, а також рішення для заряджання підтримуються державними субсидіями та податковими пільгами.
ВИТРАТИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ.
З електромобілем ви заощаджуєте на обслуговуванні та витратах на експлуатацію. На відміну від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, електромобілі мають значно менше деталей, що швидко зношуються. Тому вам не потрібно замінювати свічки запалювання, оливні фільтри та ремені ГРМ. Водночас ви зекономите на ремонті завдяки тому, що електромобілі не мають вихлопної труби та зчеплення. І немає необхідності міняти оливу під час техогляду. Технічне обслуговування коштує приблизно на 30% дешевше, ніж у випадку з бензиновим або дизельним автомобілем, що заощаджує ваш час і гроші.
ОБСЛУГОВУВАННЯ Й ДОГЛЯД ЗА ВАШИМ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.
Ціна покупки електромобіля може значно відрізнятися і залежить від різних факторів, таких як обрана модель, встановлене обладнання тощо. Як правило, електромобілі трохи дорожчі за аналогічні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, що пов'язано з вартістю технології акумуляторних батарей та електродвигунів.
Володіння електромобілем має багато переваг:
Нижчі експлуатаційні витрати: електромобілі, як правило, мають нижчі експлуатаційні витрати, ніж бензинові або дизельні транспортні засоби. Витрати на електроенергію електромобіля часто обходяться дешевше на кілометр пробігу, ніж заправлення бензином або дизельним паливом.
Менші потреби в технічному обслуговуванні: електромобілі мають менше рухомих частин у двигуні, що призводить до меншого зносу. Немає необхідності замінювати моторну оливу, а гальма служать довше, оскільки рекуперативне гальмування спричиняє менший знос.
Податкові пільги: у певних країнах і регіонах також існують податкові пільги та стимули для заохочення купівлі електромобілів.
Вартість зарядки електромобіля може варіюватися і залежить від різних факторів, наприклад, від тарифу на електроенергію, який ви використовуєте на громадських станціях заряджання, або від того, чи заряджаєте ви свій автомобіль вдома за допомогою власної фотоелектричної системи. наприклад, від тарифу на електроенергію, який ви використовуєте на громадських зарядних станціях, або від того, чи заряджаєте ви свій автомобіль вдома за допомогою власної фотоелектричної системи, що працює на сонячній енергії. Розмір акумуляторної батареї також відіграє певну роль, оскільки він визначає, скільки електроенергії потрібно для заряджання автомобіля, а отже, і вартість заряджання. , оскільки він визначає, скільки електроенергії потрібно для заряджання автомобіля, а отже, і вартість заряджання.
Щоб розрахувати вартість повного заряджання, просто помножте ємність акумуляторної батареї вашого автомобіля в кВт-год на ціну за кВт-год. Наприклад, якщо у вас електромобіль з батареєю на 100 кВт, а тариф на електроенергію становить 2,64 грн за кВт-год, то повне заряджання коштуватиме 264 грн (100 кВт-год * 2,64 грн/кВт-год = 264 грн).
Зверніть увагу, що ви, швидше за все, часто заряджатимете свій електромобіль до того, як батарея повністю розрядиться, а це означає, що ви, безсумнівно, платитимете за заряджання менше, ніж повну вартість.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW X5 xDrive30e: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: –; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 26–18; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1][3][4]: 27,0–22,9; Електричний запас ходу в км (WLTP)[1][2][3]: 94–110
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 461–471
[1] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/.
[2] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[3] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
[4] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[5] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.