НОВИЙ BMW i7
ПЕРШИЙ ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ BMW i7.
Перший повністю електричний BMW i7 поєднує електричні характеристики та мультисенсорні розваги, щоб подарувати незабутні враження від водіння.
- Привітальний сценарій Great Entrance Moments.
- Кришталеві фари та решітка радіатора BMW Iconic Glow з підсвічуванням
- Розкішна лаунж-атмосфера у салоні з індивідуальними режимами My Modes
- Як у кінотеатрі: дисплей BMW Theatre Screen з діагоналлю 31,3 дюйми у задній частині салону
- 400 кВт* та запас ходу понад 600 км* на повністю електричному ходу
BMW i7 xDrive60*:
Потужність, кВтч/100 км (комбінована, WLTP): 19,6–18,4
Запас ходу на електротязі в км (WLTP): 590-625
*Значення попередні
ВАРІАНТИ ДИЗАЙНУ.
*До 03.2023 тільки у поєднанні з комбінацією шкіри Merino/шерсті/кашеміру BMW Individual з ексклюзивним наповненням Smoke White/Light Grey
**Недоступно у поєднанні з обладнанням «Многофункціональне переднє сидіння» (не відноситься до спортивного пакету M, спортивного пакету M Pro, обладнання)
*** У поєднанні зі спортивним пакетом M та спортивним пакетом M Pro: зображення наведені для ілюстрації і можуть відрізнятися від автомобілів, представлених у дилерській мережі BMW.
КОНЦЕПТ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ЕЛЕКТРИЧНОГО ВОДІННЯ.
У новому BMW i7 ви відчуєте задоволення від водіння наступного покоління:
- Вихідна потужність 400 кВт* (544 к.с.*) виводить потужність на дорогу.
- Крутний момент до 745 Нм* для максимально динамічного прискорення.
- Від 0 до 100 км/год лише за 4,7 с.*
- Майже безшумно та без локальних викидів завдяки інноваційній концепції силової установки eDrive.
ЗАПАС ХОДУ ТА ЗАРЯДЖАННЯ BMW i7.
ЗАПАС ХОДУ БІЛЬШЕ 600 КМ.
Відкрийте для себе ефективну динаміку водіння нового BMW i7:
- 625 км* дальності пробігу на електротязі досягають всіх повсякденних напрямків.
- Низьке споживання – лише 19,6–18,4 кВт⋅год/км* завдяки таким технологіям, як рекуперація енергії при гальмуванні.
- Максимальна ефективність завдяки полегшеній конструкції та аеродинамічному дизайну.
Запас ходу електромобіля залежить від різних факторів: стиль водіння, умови маршруту, оснащення транспортного засобу, погодні умови та корисне навантаження.
Висока середня швидкість (шосе) скорочує запас ходу набільше, в той час як міський рух призводить до його збільшення через нижчу швидкість і більш високу частку рекуперації (на відміну від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння). Крім того, запас ходу зменшується при низьких температурах через обігрів і при високих температурах через сильне кондиціонування. Вибір більших за розміром шин зазвичай зменшує запас ходу (якщо аеродинамічний недолік не компенсується спеціально оптимізованою конструкцією коліс). Клас опору шин також впливає на запас ходу: наприклад, використання зимової шини скорочує запас ходу в порівнянні з літньою шиною з маркуванням А.
При виборі моделі вказаний запас ходу заснований на циклі WLTP (всесвітня узгоджена процедура випробувань в легких умовах).
WLTP дозволяє розрахувати запас ходу в заданих умовах руху. WLTP передбачає безпечний стиль водіння з поєднанням маршрутів міських вулиць, сільських доріг та автомагістралей.
Індикатор запасу ходу дозволяє оцінити можливий запас ходу при заданих умовах руху. Зовнішнє коло представляє собою розраховане значення запасу ходу на основі лінійних відстаней (а не реальної карти вулиць), а внутрішнє коло показує розраховане значення -30% для врахування реальних маршрутів.
Налаштування «спортивного» стилю водіння передбачає 100% рух по шосе з середньою швидкістю близько 130 км/год і динамічний стиль обгону. «Економічне» налаштування передбачає безпечний рух по дорогах з середньою швидкістю близько 80 км/год. Проміжні налаштування створюють комбінацію обох.
Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального стилю водіння та використання додаткових споживачів. Вказані діапазони базуються на кращих показниках випробувань WLTP. Час заряджання відноситься до температури навколишнього середовища 23 градусів Цельсія після попередньої поїздки і може відрізнятися залежно від режиму використання.
ЗАРЯДЖАННЯ BMW. ЛЕГКО. У БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС. У БУДЬ-ЯКОМУ МІСЦІ.
Заряджайте новий BMW i7 швидко, легко та просто:
- Підзарядка від 10% до 80% потужністю 195 кВт* всього за 34 хвилини* у потужній зарядній точці.
- У комплекті поставки: все необхідне для заряджання вдома та у дорозі.
*Контент, послуги та функції різняться, можуть бути доступні не у всіх регіонах та на всіх мовах, і для них може знадобитися окрема передплата. Як попередня умова для потокової передачі відео персональна eSIM в автомобілі повинна бути активована через тарифний план оператора мобільної мережі клієнта.
ВТІЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОСТІ У НОВОМУ BMW i7.
- Сировина кобальт і літій, які використовуються у високовольтній батареї нового BMW i7, походять з корисних копалин.
- Мотор нового BMW i7 працює повністю без рідкісноземельних елементів.
- Перероблені матеріали, такі як пластикова нитка Econyl у панелях підлоги нового BMW i7, зберігають наявні ресурси.
ВРАЖЕННЯ ПРО НОВИЙ BMW i7.
Особливості дизайну нового BMW i7.
ІННОВАЦІЇ ТА КОМФОРТ НОВОГО BMW i7.
ОЗНАЙОМТЕСЬ З ІННОВАЦІЙНІСТЮ НОВОГО BMW i7 СЕРІЇ У ВІДЕО.
РЕЖИМИ MY MODES І СИСТЕМА BMW ICONIC SOUNDS.
За допомогою режимів My Modes ви насолоджуєтесь взаємодією світла, звуку та клімат-контролю, оптимізованих у відповідності з вашим настроєм. Система BMW Iconic Sounds дозволяє відчувати характерний для кожного режиму водіння звук, записаний Гансом Циммером. Вас чекає ще багато цікавого: у новому BMW i7 кожна подорож стає новою захоплюючою подією.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРШОГО ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНОГО BMW i7.
BMW i7 xDrive60.
| Потужність двигуна у кВт (к.с.): | 400 (544)* |
| Максимальний крутний момент, в Нм: | 745* |
| Прискорення від 0 до 100 км/год в секундах: | 4,7* |
| Запас ходу на електротязі у км (WLTP): | до 625* |
| Максимальна ємність зарядки: | під час заряджання протягом 6 хвилин* можна подолати до 100 км*(через високопотужну зарядну станцію) |
Енергоспоживання і запас ходу.
BMW i7 xDrive60*:
Потужність, кВтч/100 км (комбінована, WLTP): 19,6–18,4
Запас ходу на електротязі в км (WLTP): 590-625
*Значення попередні
Офіційні дані щодо споживаної потужності та запасу ходу на електротязі були визначені відповідно до обов'язкової процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007, що діяв на момент затвердження типу. У разі діапазону цифри WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання. Для нових автомобілів, що пройшли типові випробування з 01.01.2021, офіційних даних більше немає по NEDC, а тільки WLTP. Додаткову інформацію про процедури вимірювання WLTP та NEDC див. на веб-сайті www.bmw.de/wltp.