Із задоволенням за кермом
THE iX

THE iX

Абсолютно новий BMW iX

від 3 004 173 грн. Ціна, з урахуванням податків на митне очищення і ПДВ, грн.
Вартість
630 км*
Запас ходу
Повністю електричний
Двигун

АБСОЛЮТНО НОВИЙ BMW iX: ПЕРШОПРОХОДЕЦЬ НОВОЇ ЕРИ.

Концепт, який був втілений у реальність. Визначення електромобільності. Завдяки енергоефективній технології BMW eDrive та електричному повному приводу, BMW iX досягає виняткового запасу ходу та вражаючого прискорення з місця. Мінімалістична мова дизайну надає йому сучасний та виразний вигляд. Матеріали найвищої якості та надсучасні технології створюють преміальну атмосферу та забезпечують максимальний комфорт у салоні автомобіля — досить просторому для п'ятьох пасажирів. Дізнайтесь більше про свій улюблений мобільний простір — новий BMW iX.

Модель
Об’єм двигуна, см.куб.
Потужність, к.с.
Макс. швидкість, км/год.
Прискорення 0-100 км/год., с
Витрата палива*, л/100 км
Ціна, грн. Ціна, з урахуванням податків на митне очищення і ПДВ, грн.
Характеристики та вартість моделей BMW iX
iX xDrive40
-
Потужність, к.с. 326
Макс. швидкість, км/год. 200
Прискорення 0-100 км/год., с 6,1
Витрата палива*, л/100 км 0
3 004 173
iX xDrive50
-
Потужність, к.с. 523
Макс. швидкість, км/год. 200
Прискорення 0-100 км/год., с 4,6
Витрата палива*, л/100 км 0
3 729 654

ПОРІВНЯЙТЕ МІЖ СОБОЮ BMW iX xDRIVE50 ТА BMW iX xDRIVE40.

BMW iX xDrive50

  • Запас ходу більше 600 км*
  • Прискорення від 0 до 100 км/год менш ніж за 5 секунд
  • Більш ніж 120 кілометрів за 10 хвилин за допомогою технології швидкого заряджання
photo

BMW iX xDrive40

  • Запас ходу більше 400 км*
  • Прискорення від 0 до 100 км/год менш ніж за 6 секунд
  • Більш ніж 90 кілометрів за 10 хвилин за допомогою технології швидкого заряджання
photo
photo

ОСОБЛИВОСТІ BMW iX

photo
МОНОЛІТНИЙ ДИЗАЙН ЕКСТЕР’ЄРУ.
photo
БІЛЬШЕ ПРОСТОРУ ДЛЯ ВИЩОЇ ЯКОСТІ ЖИТТЯ.
photo
ЗАПАС ХОДУ БІЛЬШЕ 600 КМ*.
photo
ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ЕЛЕКТРИЧНОГО ВОДІННЯ.
photo
МОНОЛІТНИЙ ДИЗАЙН ЕКСТЕР’ЄРУ.
photo
БІЛЬШЕ ПРОСТОРУ ДЛЯ ВИЩОЇ ЯКОСТІ ЖИТТЯ.
photo
ЗАПАС ХОДУ БІЛЬШЕ 600 КМ*.
photo
ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ЕЛЕКТРИЧНОГО ВОДІННЯ.
 BMW Group безперервно переосмислює себе. Це центральний елемент нашої корпоративної стратегії. А BMW iX є вражаюче яскравим і наочним вираженням такого підходу 
Олівер Ціпсе, голова правління BMW AG
 Монолітний дизайн з чіткими лініями відрізняється виразністю та забезпечує автомобілю потужний зовнішній вигляд. BMW iX виглядає переконливо та в той же час зібрано й елегантно. 
Домагой Дукеч — шеф-дизайнер BMW
 Ми розробляли новий дизайн BMW iX з нуля. Разом із тим ми подбали про те, щоб створити сучасний мінімалістичний дизайн інтер'єру з дуже просторим дизайном. 
Домагой Дукеч — шеф-дизайнер BMW

БЕЗПРЕЦЕДЕНТНА УВАГА ДО ДЕТАЛЕЙ.

Філософія Shy-Tech та найсучасніші технології нового BMW iX.

Дизайн, розкішна атмосфера салону та інноваційні функції стриманої високотехнологічності Shy-Tech у поєднанні з нульовим рівнем шкідливих викидів роблять BMW iX ідеальним рішенням для комфортного пересування як у щоденній експлуатації, так і у далеких подорожах. Згідно філософії Shy-Tech, ключова увага приділяється пасажирам автомобіля, у той час як високотехнологічні рішення відходять на другий план до того моменту, як у них виникає необхідність: свого роду прихований інтелект, що знаходить свій вияв у безлічі особливих і унікальних деталей BMW iX.
photo
photo

Монолітна форма.

Великі тривимірні поверхні, потужні пропорції та інноваційні деталі, які ідеально інтегровані у кузов автомобіля, створюють мінімалістичний характер дизайну та знаковий, монолітний вигляд BMW iX.
photo

Мінімалістичні поверхні.

Рішучість дизайну BMW iX посилюється за рахунок чітко структурованих рельєфних поверхонь, а також ретельно вивірених характерних ліній. У результаті автомобіль отримав сучасний зовнішній вигляд, що підкреслює монолітний дизайн кузова.
photo

Дизайн передньої частини.

Переосмислена передня частина BMW iX, виконана у футуристичному стилі, надає автомобілю ще більше виразності. Сучасний зовнішній вигляд BMW iX особливо яскраво підкреслює вертикальна решітка радіатора у поєднанні з найвужчими здвоєними фарами в історії серійних автомобілів BMW.
photo

Вид збоку.

При погляді збоку BMW iX відрізняють динамічні пропорції автомобіля класу SAV, що визначаються гладкими поверхнями без характерних ліній. Ефектні прямокутні контури навколо колісних арок привертають увагу та нагадують перші моделі BMW X. Гармонійний і цілісний образ доповнюють такі деталі, як зовнішні дзеркала заднього виду, ручки дверей і динамічна лінія скління, що звужується до задньої частини.
photo

Дизайн задньої частини.

Задня частина BMW iX втілює квінтесенцію дизайну екстер'єру нової моделі — мінімалістичного й ефектного. Великі поверхні, найвужчі у модельному ряду BMW задні ліхтарі та кришка багажника, що непомітно переходить у кузов, створюють сучасний і впізнаваний образ. Велика вставка-дифузор додатково оптимізує аеродинаміку автомобіля та в поєднанні з плоским днищем збільшує запас ходу.
photo

Пакет Sport.

Пакет Sport пропонує нову привабаливу інтерпретацію мінімалістичної мови дизайну BMW iX: нижня частина автомобіля по всьому периметру забарвлена у чорний глянцевий колір, створюючи контраст з кольором кузова. Експресивний дизайн передньої частини підкреслюють спортивні деталі — такі як центральні елементи динамічної трапецієподібної форми.
photo

Ваш улюблений простір на колесах.

Інтер'єр нового BMW iX відрізняє відчуття легкості та вільного простору. В інтер'єрі панує атмосфера благородного мінімалізму, а відсутність центрального тунелю як спереду, так і ззаду забезпечує додатковий простір для ніг всіх пасажирів. Окремо стояча центральна консоль немов ширяє у повітрі, нагадуючи кавовий столик розкішного бутик-готелю.
photo

Мінімалістичний дизайн інтер’єру.

Дизайн інтер'єру відрізняється максимальною простотою та відмовою від фізичних кнопок всюди, де в них немає абсолютної необхідності. Традиційні кнопки на монолітній центральній консолі замінені сенсорними поверхнями, у той час як сенсорний контролер iDrive отримав новий прозорий дизайн у високоякісному скляному виконанні. В аналогічному стилі виконаний і новий елегантний перемикач передач.
photo

Комфортні задні сидіння.

Заднє сидіння, спроектоване для трьох пасажирів, забезпечує максимальний комфорт. Всі місця заднього сидіння обладнані підголівниками та опціонально можуть бути обладнані підігрівом і вбудованими динаміками. Крім того, спинка заднього сидіння може складатися у співвідношенні 40 : 20 : 40, забезпечуючи можливість гнучкого розширення просторого багажного відділення.
photo

Панорамний скляний дах.

Прозорий панорамний скляний дах Sky Lounge створює відчуття відкритого простору для максимально розслабленої та комфортної атмосфери у салоні. Він обладнаний функцією електрохромного затемнення для захисту від прямого сонячного світла та забезпечує пасажирам ще більше вільного простору над головою завдяки відсутності звичної оббивки стелі.
photo

Сучасні матеріали.

Надсучасний інтер'єр BMW iX відрізняється особливим поєднанням кольорів і матеріалів. Асиметричний діагональний дизайн, незвичайний малюнок прострочки та додаткові контрастні шви навівають асоціації з розкішним бутик-готелем.
photo

Вигнутий дисплей BMW.

Центральним елементом відображення інформації та керування у BMW iX є вперше використаний на серійній моделі вигнутий дисплей BMW, що забезпечує орієнтацію на водія в інноваційній формі. 12,3-дюймовий інформаційний дисплей і 14,9-дюймовий центральний дисплей формують єдиний модуль, що нагадує сучасний витвір мистецтва на передній панелі.
photo

Шестикутне кермо.

Перше в історії шестикутне кермо BMW, натхнене світом автоспорту, підвищує зручність під час посадки та висадки, а також покращує зчитування всієї важливої для водія інформації. Нові багатофункціональні клавіші у розкішному скляному виконанні забезпечують можливість інтуїтивного керування функціями автомобіля. Крім того, вперше опціонально пропонується триступеневий підігрів керма.
photo

Сидіння для водія та пасажирів.

До базової комплектації BMW iX входять сидіння нової конструкції, що забезпечують максимальний комфорт і приємні відчуття у кожній поїздці. Опціонально сидіння вперше можна обладнати вбудованими динаміками та віброелементами для 4D-звуку, що забезпечують нові неймовірні враження від прослуховування музики.
photo

Інтелектуальна решітка радіатора.

Оскільки електрична силова установка BMW iX вимагає мінімальних обсягів охолоджуючого повітря, закрита передня решітка виконує нові інтелектуальні функції. У ній розташовані камери, радари, надсучасні датчики, а також допоміжні системи для очищення та обігріву.
photo

Логотип BMW на капоті.

Логотип BMW на передній частині автомобіля виступає в ролі кришки бачка склоомивача, що забезпечує можливість особливо зручного та акуратного доливання омиваючої рідини. Кришка відчиняється легким натисканням і так само легко зачиняється після доливання рідини.
photo

Камера заднього виду.

Камера заднього виду непомітно інтегрована у чорну окантовку логотипу BMW на кришці багажника. Очищення лінзи камери здійснюється автоматично за допомогою інтегрованої у логотип форсунки омивача, що висувається за необхідності.
photo

Динаміки.

Динаміки аудіосистеми, приховані за тканинною оббивкою дверних панелей і непомітно вбудовані прямо у підголовники, забезпечують унікальні враження від прослуховування музики.
photo

Проекційний дисплей BMW.

Модуль виведення зображення проекційного дисплея BMW вперше отримав безрамкове виконання та непомітно інтегрований у поверхню передньої панелі.

НОВИЙ ВИМІР ЩОДЕННОЇ ПРАКТИЧНОСТІ.

BMW iX здійснює справжню революцію у сегменті преміальних SAV. Із запасом ходу більше 600 км* він ідеально підходить як для щоденної експлуатації, так і для далеких поїздок — справжній автомобіль на кожен день. Його високі можливості пояснюються унікальною концепцією кузова, в основу якого було покладено наш багаторічний досвід створення раціонально полегшених конструкцій і використання інноваційних матеріалів — полегшеного алюмінію, сталі та карбону.

photo

Інноваційний привід.

На додаток до двох електродвигунів, п'яте покоління технології BMW eDrive включає у себе високовольтну батарею, силову електроніку та зарядну систему BMW iX. Два потужні електродвигуни забезпечують електричний повний привід і не тільки відрізняються високою ефективністю, але і наділяють BMW iX можливостями справжнього спорткара: потужність становить понад 500* к.с., а прискорення до 100 км/год займає менше 5 секунд.
photo

Ефективна та комфортна мобільність.

Система рекуперації з індивідуальним регулюванням у поєднанні з адаптивною пневмопідвіскою на обох осях не тільки сприяє збільшенню запасу ходу, але і дозволяє водієві привести темперамент BMW iX до відповідності своїм побажанням. У будь-якому випадку забезпечується типовий рівний характер руху на електротязі — чи то спортивний, орієнтований на максимальний запас ходу або комфортабельний режим аж до режиму "однієї педалі", коли автомобіль гальмує за відпущеної педалі акселератора.

BMW CHARGING — ПРОСТО РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАРЯДЖАННЯ.

Завдяки різноманітним можливостям заряджання у домашніх умовах і на загальнодоступних станціях сервіс BMW Charging відкриває перед власниками BMW iX найширші перспективи. Даний сервіс включає в себе всі найважливіші продукти та послуги, серед яких доступ до громадської мережі зарядних станцій BMW Charging з більш ніж 450 тисячами зарядних пунктів у всьому світі, а також необхідне для домашнього заряджання обладнання. Зарядна спроможність BMW iX становить до 200 кВт. Це означає, що заряджання для запасу ходу у 120 км займає всього 10 хвилин, а для заряджання з 10 до 80% ємності батареї потрібно менше 40 хвилин. У себе вдома ви можете зручно зарядити свій BMW iX від пристрою BMW Wallbox потужністю до 11 кВт менш ніж за 11 годин, забезпечивши 100-відсоткий заряд батареї, наприклад, упродовж ночі. У рамках сервісу BMW Charging компанія BMW пропонує нову тарифну структуру для загальнодоступних зарядних мереж, щоб зробити процес заряджання таким простим і зручним, як і заряджання вдома — наприклад, без оплати абонемента впродовж першого року для покупців нових електромобілів. Велика мережа станцій BMW Charging дозволяє користуватися послугами різних операторів, використовуючи карту BMW Charging або відповідний застосунок.

ІНОВАЦІЙНА АЕРОДИНАМІКА BMW iX.

BMW iX створений за принципом "форма слідує за змістом", що відбивається у кожній деталі його динамічного дизайну. В першу чергу це проявляється у рівних поверхнях кузова з віднесеним назад салоном і зведеними до мінімуму стиками, а також у плоскому днищі. Завдяки закритим передній частині та задньому дифузору, а також таким незвичайним деталям, як втоплені дверні ручки або дзеркала заднього виду, інтегровані в окантовки стекол, BMW iX володіє винятковим коефіцієнтом аеродинамічного опору, який дорівнює 0,25. У підсумку він поєднує в собі високий запас ходу та енергоефективність з інноваційним дизайном SAV.

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ СО2.

* Значення є попередніми, і можуть бути змінені. Швидкість зарядки розрахована при застосуванні зарядних станцій 150 кВт/год.

Виміряно відповідно до випробувального циклу WLTP

BMW iX(1):
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): менше 21
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0

Значення для автомобілів, відмічених (1), є попередніми.

Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EC) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2

Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.